sobota, 12 października 2013

fromborskie morze

Z powodu Prokrastynacji Wielkiej, zwanej inaczej Próbuję Pisać Pracę mgr (w skrócie PPPmgr), postanowiłam wrócić znów do mojego drogiego fotobloga i do Was, drodzy Czytelnicy.

Ostrzegam, że najbliższe posty mogą nie być najciekawsze, jednak ciągle pracuję nad wzbogaceniem swojego repertuaru. Niestety nie pamiętam co tu wstawiłam do oglądania, ani co przedstawiają zdjęcia, które robiłam ponad rok temu, a już zupełnie jak obsługuje się tego fotobloga, ale mam nadzieję, że będzie wesoło jak zwykle.

Poniżej kilka zdjęć z Fashion Week Frombork, w roli wybiegu betonowe molo, w roli dekoracji scenicznych opony i krzyżyki, w roli modelek różni obcy ludzie. W roli koordynatora imprezy i znawcy mody oczywiście moja skromna osoba:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz