piątek, 14 lutego 2014

Biedronki

Hej moi Drodzy,

widzę, że ciągle tu zaglądacie, a ja Was zaniedbuję. Ten stan niestety potrwa jeszcze długo (przypuszczalnie do momentu aż osiągnę wiek emerytalny), bo okazuje się, że jestem tak zmęczona pracą, że w wolnym czasie nie mam już siły siedzieć przy komputerze.

Ale ponieważ nadal moją wielką pasją jest fotografia pseudoartystyczna, postaram się coś wymyślić.

Dzisiaj wrzucam trochę biedronek, przyrządzonych przez jedną z mych licznych sióstr.

Motyw biedronki dość często przejawia się w mojej sztuce, jednym z moich słynniejszych dzieł jest projekt "Biedroni Szlak" zapoczątkowany w 2003 roku. Gdyby ktoś był zainteresowany, można zwiedzać go od poniedziałku do piątku od 18:00 do 22:30.

Pozdrawiam Was ciepło z weekendem,
A. 



zlot biedronek na talerzu wędlin

2 komentarze: